مهرازنامه

مقدمه ای بر معماری و ضوابط و معیار ها وآزمون های نظام مهندسی ساختمان...

مهرازنامه

مقدمه ای بر معماری و ضوابط و معیار ها وآزمون های نظام مهندسی ساختمان...

مشخصات بلاگ
مهرازنامه



مهراز یا همان معمار کسی است که با بکارگیری اصول,قواعد وضوابط مشخص دست به آفرینش زده ودر واقع دنیای جدیدی را می آفریند....
-----------------------------------------------
دوستان و مهندسین محترم در صورت تمایل به داشتن جزوات و آشنایی با مجموعه ها و پکیج های ما , بالای همین صفحه از قسمت منو ها , "خرید جزوات" را انتخاب کرده که توضیحات کاملی در آن بخش ارایه شده است...
موفق و پیروز باشید..

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات


دوستان و معماران محترم ؛


 جهت دریافت این جزوه  لطفا ابتدا عضو وبگاه جدید ما شده:


ARCHITECT2015


و توضیحات در ادامه مطلب را هم حتما مطالعه نمایید..



این جزوه که جدیدا بدست ما رسیده و جزوه کامل و خوبی است


 بعلت افتتاح وبگاه جدید مهرازنامه...


وجهت عرض خیر مقدم بشما دوستان عزیز بصورت رایگان در اختیارتان قرار میگیرد...


ARCHITECT2015


متشکریم

نظرات  (۲)

سلام. من عضو سایت جدید شدم ولی لینک دانلود کار نمیکنه. جهت خرید هم توی همین سایت سوال کردم جوابی دریافت نکردم .لطفا راهنمایی کنید....
پاسخ:
 سلام و وقت بخیر
..
حتما سرعت نت شما مشکل داشته و گرنه لینک دانلود موردی نداره...!!
دوباره از صفحه مورد نظر بازدید کنید...
موفق و پیروز باشید دوست من :)
سلام، تو سایتتون گفته که من با موفقیت عضو شدم ولی به ایمیل من چیزی نیومده تا عضویت رو فعال کنم؟؟؟
پاسخ:
با سلام و ممنون از حضورتون...
شما با موفقیت عضو وبگاه جدید ما شدید و اسمتون جزو اعضاست...
اما ممکن است ایمیل خود را اشتباها وارد نموده ....و یا دلایل دیگری که ....
لطفا دوباره با نام کاربری و رمز موردنظر وارد سایت شوید...!
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی