مهرازنامه

مقدمه ای بر معماری و ضوابط و معیار ها وآزمون های نظام مهندسی ساختمان...

مهرازنامه

مقدمه ای بر معماری و ضوابط و معیار ها وآزمون های نظام مهندسی ساختمان...

مشخصات بلاگ
مهرازنامه



مهراز یا همان معمار کسی است که با بکارگیری اصول,قواعد وضوابط مشخص دست به آفرینش زده ودر واقع دنیای جدیدی را می آفریند....
-----------------------------------------------
دوستان و مهندسین محترم در صورت تمایل به داشتن جزوات و آشنایی با مجموعه ها و پکیج های ما , بالای همین صفحه از قسمت منو ها , "خرید جزوات" را انتخاب کرده که توضیحات کاملی در آن بخش ارایه شده است...
موفق و پیروز باشید..

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

جزوات طراحی و ....

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۲، ۰۲:۱۶ ق.ظ

با سلام...


دوستان عزیز....


من یسری جزوات ضوابط طراحی جهت آزمون آماده نمودم....


اگر تمایل به داشتن جزوات استاد صمصام و هاشمی و عزت پناه در زمینه ضوابط طراحی معماری دارید....

نظرتونو بهمراه آدرس ایمیل برام بگذارید تا در اولین فرصت براتون بفرستم...

--------------------

با سلام و ممنون از حضورتون در سایت مهرازنامه

من توضیحات کامل  ازنحوه ارسال جزوات براتون تو این بخش گذاشتم

http://shagul.blog.ir/post/post11

با تشکر

 

 

نظرات  (۶۵)

  • فریبا حیدری
  • با سلام. جزوات مربوط به آزمون طراحی رشته معاری را نیاز دارم. و اگه میشه کلیدهای موفقیت در آزمون طراحی معماری. با تشکر
  • رسول بازادگان
  • جزوات مربوط به آزمون طراحی رشته معاری را نیاز دارم. و اگه میشه کلیدهای موفقیت در آزمون طراحی معماری. با تشکر
    سلام
    من به جزوات مربوط به طراحی و نظارت رشته معماری احتیاج دارم.اگه لطف کنید آنها را ایمیل کنید ممنون میشم . مرسی
    سلام دوست خوبم
    اولا ممنون بابت این پست مفیدتون
    ثانیا اگه میشه واسه من هم ایمیل کنین
    ممنونم
    ا سلام من به جزوات آزمون طراحی معماری نیازمندم.اگه لطف کنید ممون میشم
    با سلام سپاس از این کار تون.شایسته و قابل تقدیره
    با سلام
    لطفا جزواتی که برای آزمون طراحی ضروری هستند و همین طور که دوستان قبلا مطرح کردند نکات لازم جهت قبولی در آزمون را هم ذکر کنید

    ممنون از وقتتون
    خیلی چیزای خوبی دارین.واقعا دستتون درد نکنه.این جزوات طراحیو برام بفرستید ممنون میشم.
    با سلام. بنده هم جزوات مربوط به آزمون طراحی رشته معاری را نیاز دارم. و اگه میشه کلیدهای موفقیت در آزمون طراحی معماری. خیلی لطف میکنین
    باسلام. ممنون میشم اگر جزوات مربوط به آزمون طراحی برای من بفرستید.باتشکر خداخیرتون بده.
  • هادی میرعزیزلر
  • سلام.براخرداد93 ازمون طراحی میخوام بدم.اگه لطف کنین جزوه هارو برم میل کنین ممنون میشم.تشکر
    سلام . ممنون . لطفا برای من هم ایمیل کنید . تشکر .
    با سلام و تشکر از شما بخاطر زحماتتون
    در صورت امکان جزوه طراحی را برای من هم ایمیل نمائید.
    با سلام وخسته نباشی خواهشن جزوات مربوط به آزمون طراحی رشته معاری را نیاز دارم. و همچنین لطف کنین کلیدهای موفقیت در آزمون طراحی معماری را نیز بفرستین ممنون از لطف بی دریغتان. //.

    lبا بهترین آرزوها برای شما
    لطفا برای من هم ایمیل کنید.

    با سلام. بنده هم جزوات مربوط به آزمون طراحی رشته معاری را نیاز دارم. و اگه میشه کلیدهای موفقیت در آزمون طراحی معماری. خیلی لطف میکنین

  • ساسان ارزانی
  • با سلام و تشکر از شما بخاطر زحماتتون
     بنده هم جزوات مربوط به آزمون طراحی رشته معاری را نیاز دارم. و اگه میشه کلیدهای موفقیت در آزمون طراحی معماری. اگه لطف کنید آنها را ایمیل کنید ممنون میشم . مرسی


    با سلام. بنده هم جزوات مربوط به آزمون طراحی رشته معاری را نیاز دارم. و اگه میشه کلیدهای موفقیت در آزمون طراحی معماری. خیلی لطف میکنین

    کپی برداری از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد,ممنون از حضورتون در وبلاگم,موفق باشین....
    ا سلام. جزوات مربوط به آزمون طراحی رشته معاری را نیاز دارم. و اگه میشه کلیدهای موفقیت در آزمون طراحی معماری. با تشکر


    باسلام و تشکر.ممنون میشم جزوه مهندس صمصام وکلید موفقیت رو برای منم بفرستین
    سلام لطفا جزوه طراحی را برام بفرستید.
    با سلام وتشکر فراوان که بچه های معماری را در این زمینه راهنمایی میکنید که یکی از مشکلات عمده ودغدغه های بچه ها حل مشکل طراحی و نکات ریز و مبهم طراحی می باشد
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون
    خواهش میکنم..
    انشا..جزوات مفید فایده باشه..
    با سلام. جزوات مربوط به آزمون طراحی و نظارت رشته معاری را نیاز دارم.
    باتشکر
    سلام اگه میشه جزوه نکات ومقررات را میخاستم ممنون
    پاسخ:
    ایمیلی با عنوان مهرازنامه براتون ارسال شد...
    اگر شرایطشو قبول دارین اطلاع بدین..ممنون
    اگه جزوه ها رو برام بفرستید واقعا ممنونتون میشم چون خیلی دنبال جزوه ها بودم و امکان رفتن به کلاس رو ندارم . از لطف شما بسیار ممنون.
    لطفا جزوات طراحی رو بفرستید.سپاس
    با سلام ممنون میشم واسه منم بفرستید.
  • اسماعیل کنعانی
  • سلام
    لطفا جزوات طراحی رو بفرستید.سپاس

    سلام
    با تشکر از شما
    ممنون میشم اگر میل کنید
    سلام مرسی از این حسن نیت شما لطفا برای من هم ایمیل کنید
    سلام مرسی از این حسن نیت شما لطفا برای من هم ایمیل کنید
    با تشکر از سایت خوب و مفیدتون ممنون میشم برای من هم جزوات رو ارسال بفرمایید
    سلام مننونم بابت سایت مفیدتون امیدوارم همیشه موفق باشید.در صورت امکان جزوه رو هم برای من بفرستید سپاسگزار میشم
    سلام
    سپاس فراوان به خاطر کمک و راهنمایی هاتون.ممنون میشم اگه جزوات مربوط به طراحی واسم میل کنید
    با تشکر
  • ساغر کلامی
  • باسلام. جزوات مربوط به آزمون طراحی رشته معاری را نیاز دارم. و لطف کنبد کلیدهای موفقیت در آزمون طراحی معماری برام بفرستید ممنون.



    سلام.ممنون میسم اگه جزوه طراحی رو برا منم میل کنید..من زاهدان زندگی میکنم و اینجا کلاس آموزشی در این زمینه نداره.
    سلام
    امید وارم همیشه پیروز و موفق باشید با وجود فرصت کم می خواستم که جزوات را برام میل کنید.
    یا سلامی مجدد
    جزوات مربوط به طراحی معماری بود که نیاز داشتم ..............ممنون
  • هادی عبداله زاده
  • لطفا جزوه طراحی معماری را محبت بفرمایید برام ارسال کنید09155511005
    لطفا جزوه طراحی معماری را محبت بفرمایید برام ارسال کنید. دست مریزاد. 09141800574
    سلام مرحمت بفرمایید جزوه طراحی را برام بفرستید. دست مریزاد. 09141800574
    سلام اگه میشه جزوه آزمون طراحی معماریو برام بفرستید.با تشکر فراوااااااااااااان
    ممنون میشم اگه واسه منم میل کنید
    منم میخوام
    سلام ممنون میشم جزوه و نمونه نقشه های درست طراحی شده واسه منم بفرستید.. با تشکر فراوان
    سلام خدا خیرتون بده اکه میشه برام بفرستید. با ارزوی موفقیت
    سلام
    ممنون میشم واسه منم میل کنید
    سلام و خسته نباشید.میشه لطفا برا منم جزوه هارو بفرستین.دستتون درد نکنه.

    با سلام سپاس از این کار تون.دستتون درد نکنه .
    کپی برداری از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد,ممنون از حضورتون در وبلاگم,موفق باشین....
    با سلام.ممنون میشم جزوه طراحی رو در اختیار بنده نیز قرار دهید.با تشکر

    با سلام.لطفا نمونه نقشه های آزمون طراحی معماری رو برام میل بزنید .سپاس فراوان
  • رئوف بایرامی
  • با سلام.لطفا نمونه نقشه های آزمون طراحی معماری رو برام میل بزنید .سپاس فراوان
    سلام اگر جزوه ها رو بفرستین ممنون میشیم
    باسلام
    باتشکر از این کار خیر و خداپسندانه. لطفا جزوات را برای من نیز ارسال نمایید.
    با سلام و تشکر از شما ممنون میشم اگه جزوه طراحی معماری و برام ایمیل کنید خیلی وقته دنبالشم پس فردام امتحانه :-(
    با سلام و تشکر ممنون میشم اگه جزوه طراحی رو هم برای من ایمیل کنید.
    سلام ممنون میشم اگه جزوه طراحی رو برام ایمیل کنید مرسی
    با سلام اگه براتون مقدوره جزوه الزامات طراحی مغماری جهت آزمون نظام مهندسی رو برام ایمیل کنید سپاسگذارم
    سلام لطفا جزوه طراحی معماری رو برام بفرستید ممنون از لطفتون
    سلام اگه امکان هست جزوه طراحی معماری و کلید ازمون طراحی رو به ایمیلم بفرستید با کمال تشکر از شما دوست عزیز
    سلام ممنون میشم اگه جزوه وپاسخ ها رو برای من هم میل کنید
    سلام
    امتحان طراحی معماری نزدیکه میخوام جزوه مربوطه را خریداری کنم لطفا جواب بدین
    ممنون
    با سلام ، من ی راهنمایی میخواستم و سوالم اینه که سر جلسه امتحان و بعد از توزیع سوال چجوری وقتتونو تنظیم میکنید که کم نیارید و تکنیک هایی که به سریع تر شدن کار کمک میکنه هم اشاره کنید مثلا با توجه به عدم استفاده از میز نور چجوری خطوط رو به پلانهایه دیگه منتقل میکنید . ممنون
    پاسخ:
    سلام و وقت بخیر 
    اگه برای بار اوله که ازمون طراحی شرکت میکنین یکمی سخته زمانبندی اما خب بهرحال تسلط به طراحی و ضوابط میتونه سرعت شما رو بیشتر کنه...(نکات بسیاری است که متاسفانه اینجا اوردنش بعلت کمبود وقت ممکن نیست)
    و اگه بدنبال تکنیک ها جهت افزایش سرعت طراحی هستین بهتون جزوه مهندس رحمانی در لینک زیر هست معرفی میکنم:
     جزوه یک ایشون در لینک بالا فوق العاده مفید و مختصر نکات ریز درشت طرراحی سریع رو بیان نموده
    بشما قول میدم از یک کلاس هم براتون کارامد تر باشه..
    همچنین شما میتوانید با عضویت در وبگاه جدید ما با ادرس:
    از اخرین اخبار روز بهترین جزوات و دانسته های معماری در تمام زمینه ها مطلع شوید...

    موفق و پیروز باشین
    با سلام ممنون میشم اگر جزوات طراحی رو برای منم ارسال کنید
    پاسخ:
    ایمیلی برایتان ارسال میگردد...
    لطفا با دقت مطالعه بفرمایین
    سلام لطفا جزوات طراحی رو برای منم ارسال کنید
    از لطف شما سپاسگذارم
    پاسخ:
    ایمیلی برایتان ارسال میگردد...
    لطفا با دقت مطالعه بفرمایین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی