مهرازنامه

مقدمه ای بر معماری و ضوابط و معیار ها وآزمون های نظام مهندسی ساختمان...

مهرازنامه

مقدمه ای بر معماری و ضوابط و معیار ها وآزمون های نظام مهندسی ساختمان...

مشخصات بلاگ
مهرازنامه



مهراز یا همان معمار کسی است که با بکارگیری اصول,قواعد وضوابط مشخص دست به آفرینش زده ودر واقع دنیای جدیدی را می آفریند....
-----------------------------------------------
دوستان و مهندسین محترم در صورت تمایل به داشتن جزوات و آشنایی با مجموعه ها و پکیج های ما , بالای همین صفحه از قسمت منو ها , "خرید جزوات" را انتخاب کرده که توضیحات کاملی در آن بخش ارایه شده است...
موفق و پیروز باشید..

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

دانلود جزوات طراحی و ضوابط آزمون معماری

شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۱۲ ب.ظ

جزوه

برگه بالا نمونه ای از جزوات می باشد.

تعدادی در کامنت هاشون راهنمایی خواستن؛

دوستان عزیز:

مطالعه دقیق این جزوات و از طرفی دیدن و مشاهده پلان های معماری پیچیده و افزایش دادان

 توانایی هایتان در طراحی و ترسیم  پلان های دشوار,

از نکاتی است که میتواند شما را در موفقیت  این آزمون کمک نماید.

درصورتی ک مایل به دانلود جزوات می باشید ادامه مطلب را دنبال کنید.

 

دوستان...

با توجه به اینکه جمع آوری این جزوات برای من و دوستانم ,

متحمل هزینه وصرف  زمان قابل توجهی بوده...

لذا درصورت تمایل مبلغ 70 هزار تومان درنظر گرفته ایم!

حجم مطالب 300 مگابایت بوده و شامل 3 سری جزوات مهندس هاشمی

صمصام و عزت پناه می باشد + سری کامل ضوابط و جزییات.


البته شما میتونید هریک از جزوات را بصورت جداگانه نیز دریافت نمایید


بدین صورت که


جهت دریافت جزوه  مهندس هاشمی 30هزار تومن


مهندس عزت پناه و صمصام 40 هزار تومن واریز نمایید...

---------------


یاد آور شوم که من فقط به نمایندگی از دوستان هزینه جزیی و

بسیار ناچیزی  از جزوات  دریافت میکنم

و  سری ضوابطی که خودم جمع آوری نمودم

به رایگان در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت....

لطفا حتما ایمیل هاتون  در نظرات گذاشته بشه تا در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار بشه...

موفق و پیروز باشین

-----

دوستان ضمنا   * این پست *  رو هم حتما مطالعه نموده

و سوال ها و انتقاداتتون رو با ما در میان بگذارید...


نظرات  (۳۰)

به جمع بیانی ها خوش آمدید.
سلام از نام وبلاگ معلومه خیلی عالی میشه مرسی عزیز دل
از راه اندازی این وبگاه
به وب بنده هم سر بزنید اگه لایق دیدید.
عیدتون مبارک و شهادت حضرت فاطمه (س)دخت نبی بر شما و تمام شیعیان تسلیت باد.
تبادل لینک هم مایل باشید در خدمتم

------------------------------------------------
آچار فرانسه بلاگ .آی آر آری آموزش کاملا تصویری تگ های بلاگ . آی آر
به صورت کاملا عملی و تست شده

منتظر شما هستیم بخش 1 با آدرس

http://unit-sardroud.blog.ir/post/322

آماده و تکمیل شده است.

موضوع آچارفرانسه صفحه بندی مطالب وبلاگ های بلاگ.آی آر

کاری از گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد
من جزوات و کلید موفقیت در آزمون طراحی رو نیاز دارم. با سپاس
faghat tarahi hast ya darabareye mabhas ha ham hass?

سلام-من همچنان منتظر جوابتان هستم -به ایمیلم یه ادرسی اومده بازش میکنم چیزی پیدا نمیکنم نمیدونم چجوری بایستی این جزواتی که گفتین را تهیه کنم یا دانلود کنم و چگونه هزینه را پرداخت کنم-راهنمایی کنین لطفا

سلام.خسته نباشید.من جزوات طراحی رو لازم دارم.لطفا راهنمایی بفرمایید.با سپاس
  • محمدجوادمثبت
  • باسلام وخسته نباشید میخواستم جزوات رو تهیه کنم برای آزمون چه جوری بدست ما می رسه باتشکر
    جزوه چند صفحه است؟ چه فایلیه pdf یا word
    پاسخ:
    حدودا 120 ص
    بصورت اسکن شده.....
    سلام و وقت بخیر .من جزوه استاد هاشمی رو می خواستم اگه براتون مقدور هست سریع جواب بدین ت ازمون وقتی نمانده
    با عرض سلام .بنده هم جزوه رو میخوام . ممنون ...
    با سلام. من جزوه رو هرچه سریعتر میخام لطفا راهنمایی کنید.
    لطفا جزوه رو برام بفرستید لط
    سلام من جزوات و هر چه سریع تر می خوام لطفه بگین چطوری باید تهیه کنم و هزینش و پرداخت کنم.ممنون
    سلام بعد از پرداخت مبلغ چقدر طول میکشه تا جزوه گیرم بیاد
    پاسخ:
    شما هر زمانی بخواین براتون ارسال میشه
    البته ایمیلتون هم فراموش کردین!!!
    سلام.جزوه مهندس هاشمی چن صفحست؟این صفحه که هست فهرستشه؟درمورد این مباحث توضیح میده یا فقط تیتروار گفته شده؟
    لطفا هماهنگ شود من خواستار این جزوه ها هستم .
    سلام خوبین من جزوه ها رو میخوام ولی نمیدونم که چجوری هزینه رو باید ارسال کنم و یه سوال دیگه اینکه من خیلی مونده تا ازمون طراحیم یعنی یه دوسال قشنگ مونده که سه سال از مدرکم بگذره به نظرتون این به درد منم میخوره یا با توجه به مدت زمان باقی مونده ممکنه به درد نخور نباشه و منابع اینا عوض میشه اینم باید عوض بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام..
    به مهرازنامه خوش اومدین ...
    پایه و اساس هر طرحی اجرایی قوانین و ضوابط شهرداری و سازمان مسکن شهرسازی است...والبته بندرت این ضوابط تغییر آنچنانی خواهدکرد..
    زیرا سالیان سال است تمام آزمون های طراحی بر مبنای اصول اولیه بعلاوه قوانین جزیی که روز بروز به آن (شاید سالیانه یکی دوتا...) اضافه خواهدشد..و تمام جزوات و فایل های موجود ما... شامل تمام آنهاست...
    هر کدام بنحوی این قوانین و ضوابط رو ارایه میدهند...
    بنظرم مطالعه جزوات بالا بسیار عالی است بعلاوه جزوات جدیدی که ما در پست های  زیر بروز کردیم:

    سلام اگه میشه جزوه خودتون که رایگان هست رو بدید ممنووووون
    سلام بنده جزوات طراحی میخوام باید چکار کنم
    سلام بنده جزوات طراحی میخوام چطور باید پول بریزم
    سلام لطفا جزوه خودتون که رایگان هست رو برای من هم ایمیل بفرمایید.

    پاسخ:
    باسلام 
    جزوه رایگان بهمراه خرید دیگر جزوات  برای شما ارسال میشه...

    سلام من جزوات رو میخوام ، باید چیکار کنم ؟
    سلام.الان که نزدیک ازمون ابان93 هس.بروزترین جزوتون کدومه.میشه واضح اعلام کنید
    پاسخ:
    با سلام و ممنون از حضورتون
    لینک زیر شامل بروزترین جزوه مهرازنامه می باشد:

    petronas_3000@yahoo.com
    انتشار جزوه دیگران با دریافت هزینه و بدتر از آن بدون رضایت استاد مدیونی داره براتون... هر روشی برای پول درآوردن ارزش نداره
    پاسخ:
    باسلام ...جهت اطلاع شما تمامی جزوات بااجازه از اساتید و صاحبان ان صورت گرفته...
    توضیحات کامل آن در انتهای هر بخش آمده است...
    سلام لظفا جزوه خودتون که رایگان هست برام بفرستید مرسی setare3499@yahoo.com
    پاسخ:
    سلام خوش امدید..
    جزوه رایگان بهمراه خرید دیگر جزوات برای شما ارسال خواهد شد...
    سلام. اگر ممکنه جزوات خودتون رو برای من ایمیل کنید
    با سپاس

    z_i_66@yahoo.com
    سلام من هم جزوه ی بالا رو که به عنوان نمونه گذاشتبن رو میخوام ولی نمیونم که جزوه ی مهندس هاشمی هست یا مهندس صمصامی و همکارشون.
    world.architect69@gmail.com
    سلام لظفا جزوه خودتون که رایگان هست برام بفرستید مرسی

    hamed.ebrahimi311@gmail.com
    سلام لطفا جزوه رایگان برام بفرستید
    سلام منم جزوه می خوام
    مال خودتون هم اگز رایگان هست لطفا بدید
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی